11 Kasım 2008 Salı

O Kelimeyi Kullanmak istemiyorum

O kelimeyi kullanmak istemiyorum…
Çünkü o kelime öyle zikredildikçe söylendikçe agıza sakız oldukca anlamını kaybeden kelimelerden degil…
Yada öyle ama artık degil
En iyisi Şöyle demek.
Öyleydi.
Benim için hiç anlam kazanmamış bir kelimenin zikredildikçe anlamını yitirmesi söz konusu olamaz.Çünkü zaten çok deger vermedigim bir şeyin adı.Ya da bir şeye öyle çok deger vermemiş olmamdan dolayı o deger vermiyor oldugum kelime degersiz.
Yani öyleydi
Yada şöyle diyeyim..
Degersizdi…
O kelimeyi neden kullAnmak istemedigimi anlatacm ama önce neden kullandıkça degersizleşen kelimeler kümesinin tümleyenleri arasında kendisine yer verdigimi anlatayım.
Evrensel kümede kelimeler farklı alt kümelerin elemanları olarak yer almaktadır.evrensel kümenin umrunda degildir bu durum zira onun için bir fark yokturdur.nerede olursa olsun kimin kümesinde olursa olsun hangi iki kümenin ortak elemanı olursa olsun..sonuçta elemanı oldugu kümeyi de kapsıyor evrensel küme.
Kaçacak yeri yok!
Evrensel küme için pekte degerli degil açıkçası .
Çünkü odun kelimesi ile sayısal olarak aynı kıymette.hatta öküz hatta ve hatta domuz kelimesiyle bile aynı degerde.
Ama bu evrensel küme içerisinde ki kümeler için önemli olmadıgı anlamına gelmez.
Bilakis çok önemli .
Hatta öyle ortak eleman muhabbeti bile alerji yapar oldu kümeler arasında.
Tüm kümeler benim farkım ol diye yalvarır oldu bu kelime için
Hastalıkta ve saglıkta……benim farkım olurmusun?.
Ve ben…
Ben nasıl bir kümeyim ki bu kelimeye evrensel kümenin baktıgı açıdan bakmış onun verdigi degerden direm fazla deger vermemişim!!!
Her kümenin farkı olması için yalvardıgı bir elemana bırak farkım ol demeyi elemanım ol bile dememişim!
Şimdi söyleyeyim o kelimeyi neden söylemek istemedigimi;
Söyledikçe baglanıyorum….
Söyledikçe baglandıgımı ne zamdan beri hissettigimi sorma…
Çünkü senin de adını söylemek istemiyorum…
Seni seviyor oldugumu hissettikten bu yana desem…
Offffff……………
Dememeliyim ya diyorum işte..
Seni tanıdıktan sonra kendimi elemanları olan bir boş küme gibi hissettim..
Sonra
Sen ne biçim boş kümesin dedim
Tüm elemanları evrensel kümenin sonsuzluguna savurdum..
Şimdi gerçekten boş bir kümeyim…
Ve o kelimeye,
Hadi bir kez söyleyeyim.
Aşk a
Benim elemanım olması için yalvarmak istiyorum ama daha önce senin bu boş kümenin bir elemanı ve farkı olmanı istiyorum zira o yüce kelime boş bir kümenin teklifini kabul etmez
haklı da…
sen edermisin?

BY fd

Hiç yorum yok: